درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد قدردانی امیرعبداللیهان از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از فلسطین تاکید مقام حماس بر پیگیری مذاکرات و آتش بس | نتانیاهو به دنبال توافق نیست لاپید: پایان جنگ بدون دستیابی به توافق ممکن نیست یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد امیرعبداللهیان: باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین علیه اسرائیل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح تجمع حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان و ابراز همبستگی با دانشجویان آمریکا + تصاویر خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم + فیلم
سرخط خبرها

کهولت سن ملکه انگلیس محل تحلیف نخست‌وزیر را تغییر داد

  • کد خبر: ۱۲۳۷۰۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کهولت سن ملکه انگلیس محل تحلیف نخست‌وزیر را تغییر داد
منابع خبری اعلام کردند مراسم تحلیف نخست‌وزیر انگلیس برای اولین در ۷۰ سال گذشته به دلیل کهولت سن ملکه در کاخ جدیدی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ملکه الیزابت دوم به جای کاخ باکینگهام، نخست وزیر بعدی انگلیس را برای اولین بار تاریخی برای سلطنت ۷۰ ساله او در بالمورال پذیرایی خواهد کرد.

براساس گزارش سی ان ان، سخنگوی کاخ باکینگهام گفت که ملکه ۹۶ ساله سفر رفت و برگشت ۱۰۰۰ مایلی از اسکاتلند را انجام نخواهد داد و به جای آن بوریس جانسون، نخست‌وزیر مستعفی این کشور در ۶ سپتامبر از لندن به شمال سفر خواهد کرد.

پزشکان به الیزابت ۹۶ ساله توصیه کرده اند که به دلیل کهولت سن و در حالی که همچنان از مشکل عدم توانایی حرکت کامل رنج می‌برد در کاخ بالمورال واقع در منطقه ابردین‌شایر اسکاتلند استراحت کند.

الیزابت در یک سال اخیر به ویژه پس از فوت همسرش فیلیپ از شرکت در مراسم‌های عمومی باز مانده است. او اردیبهشت گذشته در آیین گشایش پارلمان حاضر نشد و پسرش پرنس چارلز ولیعهد انگلیس به همراه ویلیام دومین نفر در صف تصاحب تاج و تخت از طرف ملکه در این آیین تشریفاتی شرکت کردند.

در همین حین جنبش‌های جمهوری‌خواه در انگلیس نیز خواستار برگزاری همه پرسی در خصوص آینده نظام سلطنتی در این کشور، پس از فوت ملکه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->